الأربعاء، 26 يناير 2011

המשורר כאזם אבראהים מואסי



כאשר מתעורר הירח שלי


--


כאשר מתעורר הירח שלי


יפקחו עיניי


אוי איזה ירח הוא .ממנו אומנותיי


עובר אורח אני בעולם הזה דרך


אינני יודע מי התנכל בשנותיי


יקירי אל תבואו אלי בטענות


אני משורר .שרתי מאש תשוקותיי


אל תאשימו אותי כי אני זר או רחוק


בשלים מתקופות רחוקות שגעונותיי


אני מבקש סליחתכם אם שיניתי דרך


אני מאמין בחופש אשר הרטיב את עיניי


עמנו כובש את יצרו מול אדם אכזרי


עמנו מתרומם להחיות את הבנים


כאשר מתעורר הירח שלי


תגדל ארצנו


ארצנו היא אהבה בתוך הלב החזק


********************************






שיר החמישים


**


מחצית מאה עוברת .כמו קיץ הולכת


חלום של לילה מלילות החיים הופיע


עברו חמישים אביבים כמו סתיו


עבר כשלון ואז רדפתי את ההצלחה


להגיע לגיל הזה היה חלום


אחרי שהבכי כיסה את שיריי


לבי הפך לזמר של שירים יפים


ואני התחלתי לשיר את השמחה


אלוהי. מחצית המאה עברה עליי


מחצית המאה בשבילי רק הצעה


תן לנו בכל שנה מה שיועיל


וסלח לי . אני התעיפתי מהפצעים


קח את לבי .תגזור לו חיים מספיקים


עד שנשמתי תשיג את הסליחה הנדרשת






***********************************










אם לא תהיה


--


אם לא תהיה מסודר


בעולם מבולגן אז מי תהיה?


אם לא תהיה עבריין


בעולם מסודר.אז מי תהיה?


אם לא תהיה ערמומי


בעולם שמתעסק בהימורים .אז מי תהיה?


אם לא תהיה מהמר


בעולם ששומר על הקיים .אז מי תהיה?


אם לא תהיה


אז מי תהיה?


אם לא תהיה בעד שלום


בעולם נלחם .אז מי תהיה?


אם לא תהיה לוחם


בחברה שלא מסתפקת בחלקה.אז מי תהיה?


אם לא תהיה


אז מי תהיה?


מי תהיה?






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق